Strategia Fibonacci

Să analizăm un exemplu despre cum puteți uni nivelurile de suport și rezistență cu liniile Fibonacci, pentru a construi o strategie Fibonacci. Mai jos este un grafic al USD / CHF.
Fibonacci linii strategie în exemple.

Strategia medie în mișcare (Media mobilă)

Printre numeroasele strategii FOREX, probabil cele mai cunoscute sunt acelea, care se bazează pe construcția liniilor medii mobile. De regulă, ele sunt numite „mișcări”, adică media în mișcare. Acesta este cel mai simplu instrument pentru a analiza situația actuală de pe piață și, prin urmare, cel mai cunoscut. Până la urmă, toată lumea știe, că tot ce e ingenios - e simplu. Dar să ne concentrăm pe întrebarea specifică care este strategia Forex privind mediile mobile.

Strategia Stochastic

Această opțiune de tranzacționare este complet universală. Poate fi utilizată pe perioade de timp și valute agresive, mărimea depozitului nu joacă, de asemenea, un rol special. Singura condiție este prezența pe piața valutară a unei tendințe destul de dinamice și absența incertitudinii în mișcarea sa. Strategia Stochastik este extrem de eficientă și, în același timp, nu necesită o pregătire înaltă din partea traderului.

Strategia MACD

Strategia de tranzacționare MACD este considerată de mulți comercianți ca fiind necesară examinarea ei îndeaproape. La urma urmei, demonstrează rezultate deosebite pentru multe perechi valutare, în diferite perioade de timp, rămânând cel mai eficient pentru tranzacționarea EUR / USD pe intervalul H1. Strategiile de tranzacționare Forex, ascunse sub numele MACD Profitunity, utilizează trei indicatori principali: MACD, Fractals și Oscilator Awesome. După valorile lor, este determinată prezența semnalelor de tranzacționare.

Strategia RSI

Tranzacționarea în conformitate cu această strategie este recomandată pe intervale de timp H1, deși poate fi și perioada de 15 minute, dar, după cum înțelegem, numărul semnalelor false crește semnificativ.

Pentru a construi această strategie, să luăm o pereche de indicatori cunoscuți, cum ar fi media mobilă și indicatorul RSI.